Trefferliste "Marketing Ethics" - alle Bücher

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Disruptions, Diversity, and Ethics in Marketing

As the marketing landscape continues to evolve, posing fresh challenges for both academics and practitioners, this book explores contemporary marketing issues, trends, challenges, and opportunities. Featu…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 54,75

Josefine Börner
Ethische und rechtliche Verantwortlichkeit im Rahmen des Influencer Marketings

'Ethical and Legal Responsibility in the Context of Influencer Marketing': This thesis examines ethical and legal responsibility in influencer marketing, focusing on influencers, companies and platforms. …

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 79,90

Sven Reinecke, Alexander Tombach
Marketingcontrolling kompakt

Marketing wird oft als Investition betrachtet. Doch viele Führungskräfte zögern, es auch so zu messen. Der Druck, den Erfolg des Marketing gegenüber dem Top-Management zu rechtfertigen, nimmt zu. Ohne kla…

lieferbar ab 2.10.2025.
Buch
Aktueller Preis: EUR 49,99

Ethical Approaches to Marketing

This book offers readers a wide and inspiring perspective on how powerful marketing can have a positive and ethical impact on society. It brings together a wealth of internationally acclaimed academics wh…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 107,42

Alexandra Polunin
Don't be evil

Entdecke, wie ethisches Marketing zum Erfolg führt! Alexandra Polunin zeigt, wie Selbstständige und Unternehmen verantwortungsvoll und wertebasiert agieren können. Sie deckt problematische Praktiken wie S…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 34,90

Chris Baker
Obsolete

A deep-dive into the world of new, environmentally-aware 'change brands', in order to understand their success and to show how they're putting legacy brands under pressure.

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 32,90

Matt Bourn, James Best
Trusted Advertising

Consumer trust in advertising has dropped to an all-time low, making it hard for advertisers and marketers to communicate effectively with their audiences. With trust being the single biggest issue affect…

Erscheint bald
Buch

Afdhel Aziz, Bobby Jones
Good Is the New Cool Guide to Meaningful Marketing

PRAISE FOR GOOD IS THE NEW COOL GUIDE TO MEANINGFUL MARKETING"Afdhel, Bobby, and Conspiracy of Love are key partners on this journey to bring our purpose to life." -VICKY L. FREE, former CMO, Gl…

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 26,43

Rethinking Advertising

With more mediums than ever across which to advertise, businesses are facing increasing marketing costs even as customers continue to turn toward services offering ad-free entertainment. These changes mea…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 193,45

Jan-Lukas Selter
Acceptance and Resistance of Innovative Technologies

The book examines the adoption of different innovative technologies and explores the behavioral intention of both consumers and companies of using these technologies. Both determinants of acceptance and r…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 109,51

Humanism in Marketing

This edited collection hinges on the idea that marketing serves as the catalyst for capitalism and, in light of this, embracing a humanistic marketing approach holds the potential to foster a more humane …

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 193,45
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