Trefferliste "Omnichannel" - alle Bücher

Ihre Suche nach "Omnichannel" (Bücher) ergab 5 Treffer.

Ansicht:

Nils Fränzel
Customer Experience in the Context of Omnichannel Retailing

The research focus of Nils Fränzel is on customer behaviour in omnichannel retailing. He focuses on the multidimensionality of customer experience and the reciprocal interactions between different dimensi…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 109,51

Gabriella Lojacono
The Future of Luxury Customer Experience

What is a luxury customer experience and how can luxury brands best use emerging technologies in order to create truly unique, high-end experiences for their customers? These are the questions that The Fu…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Vorheriger Preis EUR 220,52, reduziert um 5%
Aktueller Preis: EUR 208,39

Andreas Pörtner
Digitalmarketing-Strategie

In einer Welt, in der Online-Präsenz über Marktanteile entscheidet, liefert dieses Buch die strategische Antwort auf die Herausforderungen des digitalen Marketings. Andreas Pörtner zeigt praxisnah und fun…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 29,90

CRM Goes Digital

Customer management has taken on entirely new forms since digitalization. This brand-new CRM book is dedicated to the latest approaches that dominate sales, marketing, and service in this era of digitaliz…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 96,00

Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands

This book re-evaluates the diffusion and positioning of fashion and luxury brands following the impact and disruption of digital transformations, particularly on existing omni-channel models and touchpoin…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 193,45
Informationen zur Lieferbarkeit bzw. zu Veröffentlichungsterminen von Artikeln beruhen auf Vorabinformationen unserer Lieferanten. Diese Termine sind ohne Gewähr und können sich jederzeit ändern.