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: People, Culture & Communication, Buch

People, Culture & Communication

Haufe Fachbuch

Unternehmensdarstellungen werden in der Regel im Marketing erstellt und sind auf die Zielgruppen Marketing & Sales ausgerichtet, während die Zielgruppen von HR - Bewerber:innen und Interessent:innen - mei…

lieferbar ab 17.10.2024.
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Maike Stopat: Kompendium der Marketingkommunikation, Buch

Maike Stopat
Kompendium der Marketingkommunikation

Das Kompendium ist kein Prüfungstrainer, aber auch kein trockenes Lehrbuch. Es bietet eine umfangreiche Themensammlung der wichtigsten und prüfungsrelevanten Begriffe, Definitionen und Zusammenhänge der M…

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: Public Sector Marketing Communications Volume I, Buch

Public Sector Marketing Communications Volume I

Palgrave Studies of Public Sector Management in Africa

African nations are seeking ways to build strong institutions that are development-oriented and people-centred. Extant literature has reported the negative consequences of ineffective government communica…

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: Public Sector Marketing Communications, Volume II, Buch

Public Sector Marketing Communications, Volume II

Palgrave Studies of Public Sector Management in Africa

Building public sector image and trust in Africa requires judicious use of appropriate marketing communications tools and platforms. Contributing authors to this second volume of a two-volume work offer i…

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Jan Lies: Economy as Communication - Communication as Economy, Buch

Jan Lies
Economy as Communication - Communication as Economy

This book describes the communicative change in the economy. If economics essentially means the organization of value creation through management in companies or by companies in markets, then the communic…

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Pr Smith: Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies, Buch

Pr Smith
Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies

Discover how to plan and implement successful marketing with this invaluable core textbook complete with in depth, integrated marketing elements throughout.

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Pr Smith: Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies, Buch

Pr Smith
Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies

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Cornelia Münch: Bedeutung und Nutzung von Social Media in der Marketingkommunikation bayerischer Unternehmen anhand einer empirischen Untersuchung, Buch

Cornelia Münch
Bedeutung und Nutzung von Social Media in der Marketingkommunikation bayerischer Unternehmen anhand einer empirischen Untersuchung

Soziale Medien sind allgegenwärtig. Vor allem die sozialen Netzwerke haben im letzten Jahrzehnt immens an Bedeutung gewonnen und sind spätestens seit der Gründung von Facebook im Jahr 2004 aus dem Alltag …

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