Marketing Analytics – alle Bücher

Ihre Suche nach "Marketing Analytics" (Bücher) ergab 15 Treffer.

Ansicht:

Sven Reinecke, Alexander Tombach
Marketingcontrolling kompakt

Marketing wird oft als Investition betrachtet. Doch viele Führungskräfte zögern, es auch so zu messen. Der Druck, den Erfolg des Marketing gegenüber dem Top-Management zu rechtfertigen, nimmt zu. Ohne kla…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 49,99

Nasir Salari
Advanced Marketing Analytics

This textbook is ideal for learning and understanding more advanced data and analytical techniques in marketing analytics.Advanced Marketing Analytics by Nasir Salari provides postgraduate students with a…

lieferbar ab 31.3.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 61,88

Ijeoma Onwumere
Principles of Marketing Analytics

This practical undergraduate textbook is ideal for building data-driven, analytical marketing skills.Principles of Marketing Analytics is an introductory textbook for undergraduate and postgraduate market…

lieferbar ab 24.2.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 61,88

Xiaojing Dong
Marketing Analytics and Data Science

This textbook demonstrates the application of recent advancements in data science to address various marketing issues. It provides a unique framework for transforming marketing problems into data science …

lieferbar ab 3.2.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 79,65

Greg Kihlstrom
Marketing Measurement and Analytics

This book is a comprehensive guide to aligning your marketing strategies with business objectives while embracing the latest innovations in data and AI-driven analytics. You'll cover topics such as: align…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 37,84

Daniel Dan, Thomas Reutterer
Text Analytics in Marketing

Classroom Companion: Business

This book offers a comprehensive introduction to text mining and text analytics tailored for marketers. It presents key techniques for analyzing, compressing, classifying, and visualizing textual data and…

lieferbar ab 27.1.2026.
Buch
Aktueller Preis: EUR 117,33

Isabel Kick
Erfolgreich im Bereich Digital Analytics

Dieses Buch liefert praktische Tipps und bewährte Methoden zur Conversion Optimierung im Onlinemarketing mittels Digital Analytics. Von Grundlagenwissen wie dem Unterschied zwischen Web und Digital Analyt…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 14,99

Patrick Mohr, Marcus Stade
Google Analytics 4 für Dummies

Mit diesem Buch bleiben Sie on trackStarten Sie in die Web-Analyse mit Google Analytics 4. Dieses Buch ist das richtige für Sie, egal, ob Sie bereits mit Google Analytics gearbeitet haben oder nicht. Patr…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 25,00

Digital Analytics im Dienstleistungsmanagement

In diesem Buch stehen die aktuell diskutierten Fragestellungen zu digitalen Datenanalysen bei Dienstleistungen im Fokus. Gerade im Dienstleistungssektor ermöglicht Digital Analytics eine datenbasierte Aus…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 79,99

Markus Vollmert
Google Analytics 4

Rheinwerk Computing

Mit Google Analytics 4 haben Sie die gesamte Reise Ihrer Kunden im Blick. Ob Websites, Kampagnen, Shops oder Apps - hier finden Sie die passende Lösung für Ihre Webanalyse. Egal, ob Sie bereits mit GA4 ar…

sofort lieferbar
Buch
Aktueller Preis: EUR 39,90

The Marketing Firm, Volume II

1.Introduction to case histories of the marketing firm.- 2. The theory of the marketing firm in the light of the imperatives of consumer-oriented management.- 3. The marketing firm and pay-per-outcome bus…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 193,45

Mahesh Chougule
Entrepreneurship, marketing and HR policies of a construction company

Marketing should be accepted as a legitimate function at all levels of the firm, professional education and training needs to be reviewed to reflect more management components such as strategic management…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 61,33

Nils Fränzel
Customer Experience in the Context of Omnichannel Retailing

The research focus of Nils Fränzel is on customer behaviour in omnichannel retailing. He focuses on the multidimensionality of customer experience and the reciprocal interactions between different dimensi…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 109,51

Martin Block, Don Schultz, Larry Degaris, Frank Mulhern
Rethinking Retail

Martin Blockis a Professor Emeritus in Medill's Integrated Marketing Communications program at Northwestern University, USA. Block teaches graduate level marketing mix models, marketing research and analy…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 45,50

Michael Solomon, Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart
Marketing: Real People, Real Choices -- Global Edition

Marketing: Real People, Real Choices introduces marketing from the perspective of real people, who make real marketing decisions, at leading companies every day. Described by students as a great read, it …

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
Aktueller Preis: EUR 87,86
Informationen zur Lieferbarkeit bzw. zu Veröffentlichungsterminen von Artikeln beruhen auf Vorabinformationen unserer Lieferanten. Diese Termine sind ohne Gewähr und können sich jederzeit ändern.